Klantgericht handelen

We moeten allemaal met onze klanten communiceren. We zijn trouwens allemaal klanten van elkaar! Hoe kunnen we dagelijks rekening houden met de behoeften van de andere en daar naar handelen?

Doelstelling

Dankzij deze opleidingsdag zal u ontdekken hoe uw communicatie aan te passen om op die manier een constructieve en respectvolle relatie met uw gesprekspartners te creëren. Case study’s begeleiden u naar oplossingen die zijn aangepast aan uw behoeften en vooral die van uw klant.

Programma

  • De verwachtingen van uw klant & wat hij zeker niet wil
  • Efficiënte communicatie met uw klant
  • De eerste indruk
  • De overtuigingen (zelfbeperkend)
  • Luistertechnieken & valstrikken
  • Empathie: ‘wat’ en ‘waarom’ is het belangrijk & valkuilen
  • Hoe omgaan met moeilijke situaties
  • Uw actieplan

Praktisch

Doelgroep: iedereen die regelmatig in contact staat met klanten, leveranciers, medewerkers, enz.
Aantal uren: 8 uren.

.

 

.

Klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de training.

Wenst u een gepersonaliseerd opleidingstraject?
Contacteer ons en wij werken een oplossing op maat uit voor uw bedrijf!