Deze opleiding is één en al inspiratie: verwacht heel wat positieve energie dankzij de nieuwe ontdekkingen, het verwerven van kennis en het delen van ervaringen.
Doelstelling
Tijdens deze opleiding ontdekken we samen de wereld van Hospitality (gastvrijheid). Wat is hospitality? Wat zijn de voordelen van klantvriendelijk handelen? Ben ik gastvrij?
Programma
We gaan op een praktijkgerichte manier te werk en vertrekken vanuit onszelf:
Bewustwording: Wat is de rol van een gastvrouw/gastheer?
Reactie: Wat gaat er al goed? Waar kan ik nog verder in ontwikkelen?
De gast leren kennen: stressniveau, gedrag, type gast
Veiligheid en gastvrijheid
Interactie met de gasten: do’s en dont’s
Praktisch
Doelgroep
Iedereen die wil ontdekken hoe gastvrijheid voor meer voldoening kan zorgen op het werk en in het dagelijks leven.
Duur van de opleiding
8 uur
Wenst u deze opleiding te organiseren voor de medewerkers van uw bedrijf? Wilt u graag een offerte?