Hospitality

 

Deze opleiding is één en al inspiratie: verwacht heel wat positieve energie dankzij de nieuwe ontdekkingen, het verwerven van kennis en het delen van ervaringen.

Doelstelling

Tijdens deze opleiding ontdekken we samen de wereld van Hospitality (gastvrijheid). Wat is hospitality? Wat zijn de voordelen van klantvriendelijk handelen? Ben ik gastvrij?

Programma

We gaan op een praktijkgerichte manier te werk en vertrekken vanuit onszelf:

  • Bewustwording: Wat is de rol van een gastvrouw/gastheer?
  • Reactie: Wat gaat er al goed? Waar kan ik nog verder in ontwikkelen?
  • De gast leren kennen: stressniveau, gedrag, type gast
  • Veiligheid en gastvrijheid
  • Interactie met de gasten: do’s en dont’s

Praktisch

Doelgroep

Iedereen die wil ontdekken hoe gastvrijheid voor meer voldoening kan zorgen op het werk en in het dagelijks leven.

Duur van de opleiding

8 uur

Wenst u deze opleiding te organiseren voor de medewerkers van uw bedrijf? Wilt u graag een offerte?
Klik op de knop hiernaast en neem nu contact op.

Deze opleiding maakt momenteel geen deel uit van ons open aanbod. Wij organiseren deze training graag op maat voor u. Aarzel niet contact op te nemen!