Helpdesk

Een permanent contactpunt 24/7.

In geval van een noodsituatie of een probleem is het aangewezen om steeds te kunnen vertrouwen op betrouwbare professionele hulp. Het Securitas Operations Center is uw vaste aanspreekpunt, 24/7.

Betrouwbare hulp

De Helpdesk biedt telefonisch ondersteuning bij veiligheids- en beveiligingsincidenten (waterlek, elektriciteitsuitval, technische storing slagboom,…). Bij aansluiting op de Helpdesk ontvangt de klant een persoonlijk telefoonnummer om de Helpdesk te bereiken in geval van nood.

De inkomende oproepen zullen zorgvuldig gesorteerd worden door de Helpdesk van Securitas die de betrokken contactpersonen zullen waarschuwen. Securitas zal deze oproepen 24/7 behandelen en zal de specifieke procedures volgen die van toepassing zijn per noodgeval. Competente medewerkers zullen ervoor zorgen dat alle vragen zo snel mogelijk behandeld worden.

Securitas garandeert een onberispelijke discretie bij het beheer van de vertrouwelijke informatie waartoe haar operatoren zullen worden geconfronteerd.

Raadpleeg onze oplossingen voor Helpdesk.

De voordelen

  • Gegarandeerde back-up;
  • Verzekerde hulp in geval van nood;
  • Eigen intelligente sleuteloplossingen;
  • Van toepassing voor één site of multisite;
  • Een dispatchingdienst die 24/7 bereikbaar is voor de opvolging van aanvragen en verzoeken, ook buiten de kantooruren;
  • De mogelijkheid om mobiele agenten in te zetten. Securitas beschikt over het meest fijnmazige netwerk van mobiele bewakingstijden in België en biedt bijgevolg dus de beste reactietijden;
  • Volledig opgeleide en gecertificeerde operators in de meldkamer, die regelmatig worden bijgeschoold;
  • Real time rapportering op maat dankzij efficiënte dataverwerking;
  • Back-up-systeem zorgt voor de continuïteit van de telefonie, ICT-technologieën en dienstverlening.