Safety line

De dienst Safety & Security Line maakt deel uit van de activiteiten van ons Security Operations Center, ons SOC gevestigd in Neder-over-Hembeek.

Met de Safety line krijgt de klant een gepersonaliseerd telefoonnummer dat het mogelijk maakt om meteen assistentie te verlenen wanneer het nodig is. Deze oproepen worden rechtstreeks door onze meldkameroperatoren afgehandeld.

Deze telefoonlijn is 24/7 bereikbaar zodat de nodige follow-up verzekerd is. Inkomende oproepen worden behandeld door de operatoren met prioriteit-1.

Dankzij ons platform "Security Line" wordt de operator tijdens zijn telefoongesprek met de contactpersoon begeleid om de situatie zo goed mogelijk in kaart te brengen.

Op basis van een reeks basisvragen maakt de operator een correcte analyse van de situatie. Deze analyse wordt in een bestaande en gedocumenteerde procedure gegoten. Al deze procedures worden geregistreerd en geautomatiseerd. Van zodra de situatie is gedefinieerd, stuurt ons systeem automatisch een melding naar de vooraf gedefinieerde ontvangers (bommelding, inbraak, diefstal, vandalisme, agressie, enz.).

De Safety & Security Line in een notendop

  • Onmiddellijke hulp aan klanten dankzij de activering van gespecialiseerde assistentie-diensten.
  • Specifieke telefoonlijn voor assistentie van klanten of medewerkers.
  • 24/7 beschikbaarheid.
  • Oproepen die gelinkt zijn met een veiligheidsrisico worden met hoge prioriteit behandeld.
  • 80% van de oproepen wordt in minder dan 30 seconden beantwoord.
  • Een kort rapport wordt achteraf gestuurd naar een lijst van vooraf gedefinieerde contactpersonen.

De 5 voordelen van de Safety line:

  • Eén nummer voor 24/7 ondersteuning van al uw medewerkers.
  • Hulp bij het voorkomen van veiligheidsproblemen.
  • Real-time melding van het incident via SMS of e-mail naar de ondersteunende diensten.
  • Real-time rapportage van alle incidenten binnen het bedrijf.
  • Extern, gekwalificeerd en opgeleid Securitas-personeel in het SOC, de Securitas meldkamer.