Securitas Customer Portal & Vision tool

Klantenportaal en rapporteringstool (Vision)

Realtimerapportering en follow-up voor optimale dienstverlening

Bij Securitas zit observeren en rapporteren in het DNA. Via de Securitas Customer Portal, het digitaal klantenportaal, volgt u onze diensten minutieus op, en verzamelt u cruciale data. Met de Vision tool gaan onze bewakingsagenten aan de slag om rondes te beheren, taken uit te voeren, incidenten te loggen, en meer.

Digitaal klantenportaal

Het online klantenportaal geeft u via uw Securitas login de klok rond toegang tot essentiële informatie over de diensten die u bij Securitas afneemt. Het beveiligingsplatform met intuïtieve dashboards en gebruiksvriendelijke rapportering verschaffen u inzicht in statistieken en resultaten. We kunnen verschillende beveiligingsoplossingen aan het portaal koppelen, eventueel met automatische communicatie.

Vision-rapporteringstool

Vision is de digitale rapporteringstool van onze bewakingsagenten. Zo garanderen we efficiënt beheer en follow-up van instructies, en realtimetoegang tot essentiële informatie. Het online klantenportaal dient ook om acties, taken en incidenten te loggen, automatisch rapporten te genereren en e-mails te verzenden. Vision bevat zelfs kenniscontrole- en opleidingsmodules.

5 voordelen klantenportaal en Vision-tool van Securitas

  • 24/7 veilig toegang tot essentiële data.
  • Efficiënte, digitale communicatie en interactie.
  • Heldere, verrijkende en uniforme rapportering.
  • Maatwerk en koppeling met andere systemen.
  • Gestructureerde organisatie, uitvoering en follow-up van taken.