Receptionist en toegangscontrole

Receptie en onthaal

(Virtuele) receptie, telefonie en frontdeskmedewerkers

Uw klanten, partners en andere bezoekers verdienen een warm en professioneel onthaal dat aansluit bij uw bedrijfsidentiteit. Vertrouw daarvoor gerust op Welcome!, het Hospitality-label van Securitas. Onze medewerkers nemen aan uw balie met de glimlach veelzijdige receptietaken op zich. Graag twee vliegen in één klap slaan? Dan doet u een beroep op een Front Desk Officer: die koppelt onthaal aan veiligheid en beveiliging. Of vertrouw op onze virtuele receptiekiosk: budgetvriendelijk en uit te breiden met vele extra’s.

Receptionist en telefonist

Onze receptionisten zijn integer, punctueel en klantvriendelijk. Zeg gerust administratieve duizendpoot. Ze beheren uw receptie, handelen telefoongesprekken af, ontvangen bezoekers aan uw balie, … – in drie talen, met sterke verbale, sociale en digitale skills.

Front Desk Officer

Een receptionist met security skills houdt tegelijk een oogje in het zeil op uw bedrijfstoegang. Dé manier om onveilige situaties te detecteren en er passend op te reageren. Deze multitaskers ontfermen zich over camera’s, toegangscontrole en brandbeveiliging, en verlenen zelfs eerste hulp.

Virtuele receptie

Met een virtuele receptiekiosk bespaart u op uw receptiediensten, mét behoud van kwaliteit en klantgerichtheid. Mooi meegenomen: de oplossing is flexibel en naar believen uit te breiden met toegangscontrole of Remote Reception: videoverbinding met een medewerker van de Securitas-meldkamer.

4 voordelen receptie en onthaaldiensten van Securitas 

  • Klantvriendelijke medewerkers met veelzijdige skills.
  • Flexibel: optie om uit te breiden met extra diensten.
  • Kwalitatief: grondige opleiding en regelmatige follow-up.
  • Kostenefficiënt: de klok rond onthaal op maat van uw budget.