Helpdesk
In geval van een noodsituatie of een probleem is het aangewezen om steeds te kunnen vertrouwen op betrouwbare professionele hulp. Het Securitas Operations Center is uw vaste aanspreekpunt, 24/7.
Betrouwbare hulp
De Helpdesk biedt telefonisch ondersteuning bij veiligheids- en beveiligingsincidenten (waterlek, elektriciteitsuitval, technische storing slagboom,…). Bij aansluiting op de Helpdesk ontvangt de klant een persoonlijk telefoonnummer om de Helpdesk te bereiken in geval van nood. De inkomende oproepen zullen zorgvuldig gesorteerd worden door de Helpdesk van Securitas die de betrokken contactpersonen zullen waarschuwen. Securitas zal deze oproepen 24/7 behandelen en zal de specifieke procedures volgen die van toepassing zijn per noodgeval. Competente medewerkers zullen ervoor zorgen dat alle vragen zo snel mogelijk behandeld worden.
Securitas garandeert een onberispelijke discretie bij het beheer van de vertrouwelijke informatie waartoe haar operatoren zullen worden geconfronteerd.
Service op maat
Omdat iedere klant andere wensen heeft, kan u bij Securitas kiezen tussen drie pakketten: Basic, Advanced of Premium pakket. Onze Sales Consultants zullen u hierbij begeleiden.
Algemene procedure
- Oproepen komen binnen via een uniek telefoonnummer: het 0800-nummer van de klant wordt omgeleid naar een exclusief Securitas-nummer;
- Het nummer wordt onmiddellijk geïdentificeerd door een telefoontoestel dat voorzien is van een specifieke software voor een goed beheer van dit soort situaties;
- De operator identificeert de klant met behulp van de verstrekte informatie. De incidentele software wordt vervolgens onmiddellijk geopend, zodat een ticket kan gecreëerd worden op naam van de klant;
- Op dit moment is alleen de klantinformatie nog beschikbaar: gebouwen, contactpersonen en procedures;
- De incidentele software geeft vervolgens een reeks vragen weer die enkele voorgestelde mogelijke antwoorden bevatten;
- De agent vult zorgvuldig de informatie in die door de beller wordt verstrekt: naam van de beller, oproepnummer, aard van het probleem, omvang van het probleem, ...
- De software voert een nieuwe filtering uit, zodat alleen de gebouwspecifieke actieschema’s die onderwerp van de oproep uitmaken, doorzoekbaar zijn;
- De operator heeft de mogelijkheid om met een simpele klik de juiste contactpersoon of het technische bedrijf dat verantwoordelijk is voor het beheer van het gebouw te informeren. De operator wordt vervolgens onmiddellijk met deze persoon in contact gebracht;
- In deze fase van het proces wordt de situatie weergegeven als “in uitvoering”;
- De operator wacht vervolgens de debriefing van de interventie af (indien van toepassing);
- Zodra de debrief is ontvangen, is het incident opgelost. De operator werkt de status bij en een e-mail wordt verzonden naar de verschillende relevante contactpersonen.
Rapportage
Securitas zorgt voor absolute transparantie. Dankzij de toepassing van de nieuwste technologie komen we niet alleen al onze beloften na, maar sturen we u ook gedetailleerde rapporten per e-mail.
De 5 voordelen van onze Helpdesk:
- Gegarandeerde back-up, verzekerde hulp in geval van nood en eigen intelligente sleuteloplossingen.
- De mogelijkheid om mobiele agenten in te zetten. Securitas beschikt over het meest fijnmazige netwerk van mobiele bewakingstijden in België en biedt bijgevolg dus de beste reactietijden.
- Volledig opgeleide en gecertificeerde operators in de meldkamer, die regelmatig worden bijgeschoold.
- Real time rapportering op maat dankzij efficiënte dataverwerking.
- Back-up-systeem zorgt voor de continuïteit van de telefonie, ICT-technologieën en dienstverlening.