Skip to main content

MySecuritas Remote Services

Maak gebruik van de meldkamerdiensten van het Securitas Operation Center (SOC) voor jouw alarmsysteem, rechtstreeks op je computer of smartphone, dankzij de digitale interface van MySecuritas Remote Services.

Dankzij MySecuritas Remote Services kan je als klant de opvolging van je alarmen zelf beheren via je smartphone of computer. Krijg toegang tot de historiek en tot de real-time informatie van je alarmstatus en nog veel meer.

In de app kan je:


  • Verwittigd worden wanneer een alarm afgaat op een site en de alarmstatus verifiëren.
  • Een vals alarm annuleren voordat een mobiele patrouille of de orde- of hulpdiensten worden uitgestuurd.
  • Contactgegevens wijzigen, medewerkers toevoegen op een bellijst en toegangsniveaus aanpassen.
  • Tijdelijke alarmschema's instellen en verwijderen voor bv. feestdagen of vakanties.
  • Je alarm in testmodus zetten voor een onderhoud.

En nog veel meer!

MySecuritas in een notendop

Ontdek alle functionaliteiten van Remote Services

Meer info

MySecuritas mobiele app

Maak een account aan via de website (zie hieronder) en download daarna de app op je smartphone!

App Store - Google Play

MySecuritas handleiding

Hoe het werkt? Dat vind je hier.

Meer info

Dit formulier is niet beschikbaar.

Om het formulier weer te geven, moet u doelgroepgerichte cookies accepteren.

Om uw cookie-voorkeuren te wijzigen:

MySecuritas Remote Services

Wij maken beveiliging eenvoudig. Geen mails of telefoons nodig. Dankzij MySecuritas Remote Services heb je zelf controle over je alarmsysteem. Toegankelijk en efficiënt!

  • Ben je aangesloten op onze meldkamer (Securitas Operation Center) voor de opvolging van jouw alarmen?

Dit formulier is niet beschikbaar.

Om het formulier weer te geven, moet u doelgroepgerichte cookies accepteren.

Om uw cookie-voorkeuren te wijzigen: