Securitas Customer Portal (SCP)
Een state-of-the-art beveiligingsplatform dat zorgt voor real-time rapportering

Met deze tool kunt u onze diensten (statische bewaking, mobiele patrouille, interventie na alarm, monitoring, …) nauwkeurig opvolgen, en tegelijk data verzamelen uit onze verschillende systemen. Op die manier kan u rapporten op maat genereren, afgestemd op uw wensen en behoeften.

De resultaten kunnen aangeleverd worden in de vorm van dashboards, samen met gedetailleerde statistieken, die ons in staat stellen om onze diensten aan u verder te optimaliseren.

Aangepast aan uw specifieke behoeften
Interface met andere beveiligingsoplossingen
Directe communicatie en planning
Analyseer uw gegevens
Veilig en efficiënt
  • ‘Rondensysteem’
  • Rapporteren van incidenten
  • Registratie van bezoekers
  • KPI-dashboard
  • Rapportering voor mobiele bewakingsagenten
  • Rapportering aan alarmcentrale
  • Rapportering voor statische bewakingsagenten
  • Rapportering aan servicedesk
  • Automatische e-mails met incidentrapporten
  • Informatie delen binnen uw organisatie
  • Communiceren met de juiste contactpersoon binnen Securitas
  • Realtime informatie
  • Statistieken en KPI’s
  • Automatisering van het rapporteerproces
  • Beleid voor het beveiligen van gegevens
  • (GDPR, OTP, ISO-certificering enz.)
Een systeem op maat
Customer Portal: focus op digitale rapportering 
  • Een ronde systeem met smartphone en NFC tags dat op een georganiseerde manier ter beschikking worden gesteld aan de bewakingsagent om u op een efficiënte manier alle informatie aangaande uw domein te kunnen rapporteren en analyseren.  
  • Incident rapportering op een gestandaardiseerde en gestructureerde manier.
  • Custom build dashboards voor al uw analyses.
  • Een continue ondersteuning door een daarvoor toegekende supportdienst die 24/7 beschikbaar is.

Waarom de rapporteringstool van Securitas?

De focus op Observeren en rapporteren zit vervat in Securitas’ DNA. Wij trainen jaarlijks meer dan 5.000 bewakingsagenten en zorgen ervoor dat “Securitas Customer Portal” voor geen enkele bewakingsagent een vreemd product is. Zo garanderen we een optimale rapportering en uitvoering van de activiteiten.
En ook:
  • Gestructureerde organisatie van taken & opvolging.
  • Uniforme manier van rapportering
  • Ronde systeem
  • Realtime toegang tot de data (24/7 ) met realtime opvolging
  • Geautomatiseerd bezoekersbeheer met vooraf aanmelding
  • Sleutel, Badge, parking… beheer “op maat”
  • Rapporten gemaakt “op maat”
  • Kwaliteitscontroles op kennis agenten
Interactie met andere beveiligingsoplossingen
Customer Portal: focus op digitale rapportering 
  • Het platform biedt u de mogelijkheid om meerdere systemen, eigen aan Securitas, met elkaar te verbinden zodat uw data gecapteerd wordt op 1 plaform.
  • Analyseren van data voedend uit verschillende bronnen
  • Custom build dashboards voor al uw analyses.

Waarom de rapporteringstool van Securitas?

De focus op Observeren en rapporteren zit vervat in Securitas’ DNA. Wij trainen jaarlijks meer dan 5.000 bewakingsagenten en zorgen ervoor dat “Securitas Customer Portal” voor geen enkele bewakingsagent een vreemd product is. Zo garanderen we een optimale rapportering en uitvoering van de activiteiten.
En ook:
  • Interface met Securitas solutions
    • Technology, Statische- & Mobiele bewaking, Monitoring, …
  • Mogelijke integratie met uw systeem
Directe communicatie en rapportering
Customer Portal: focus op digitale rapportering 
  • Via het platform beschikt u over verschillende mogelijkheden om meteen te worden geïnformeerd eens er zich een incident/rapport voordoet op uw site.
  • Als “eigenaar” van uw data wordt u “eigenaar” van uw Customer portal platform, dit houdt in dat u de distributie van rapporten & data geheel in uw eigen handen houdt.
  • Via het platform staat u steeds in contact met de verschillende operationele diensten binnen Securitas zonder nodeloze telefoongesprekken en wachttijden. U staat in direct contact met de gewenste contact persoon.

Waarom de rapporteringstool van Securitas?

De focus op Observeren en rapporteren zit vervat in Securitas’ DNA. Wij trainen jaarlijks meer dan 5.000 bewakingsagenten en zorgen ervoor dat “Securitas Customer Portal” voor geen enkele bewakingsagent een vreemd product is. Zo garanderen we een optimale rapportering en uitvoering van de activiteiten.
En ook:
  • Automatische mail notificatie bij incidenten
  • Algemeen overzicht van statistieken
  • Klachten formulier
  • Bestelling materiaal / Services via platform
  • Delen van Instructies met de agenten
  • Opvolging van Service Level Agreements
  • Securitas deelt zijn evoluties via het portaal
  • Beheer van documenten via het portaal
Analyseer uw gegevens
Customer Portal: focus op digitale rapportering 
  • De Securitas customer portal geeft u toegang en controle tot al u security incidenten die worden gepresenteerd op een gepersonaliseerd dashboard met statistieken en op maat gemaakte KPIs.
  • Het platform biedt u een real-time opvolging van al uw incidenten en belangrijke activiteiten.
  • De analyses worden omgetoverd tot een verstaanbare statistieken waar u gemakkelijk en proactief kan reageren naar de toekomst.

Waarom de rapporteringstool van Securitas?

De focus op Observeren en rapporteren zit vervat in Securitas’ DNA. Wij trainen jaarlijks meer dan 5.000 bewakingsagenten en zorgen ervoor dat “Securitas Customer Portal” voor geen enkele bewakingsagent een vreemd product is. Zo garanderen we een optimale rapportering en uitvoering van de activiteiten.
En ook:
  • Analyses op type incident level
  • Analyses op site & infrastructuur level
  • Analyses op interface level ( patrouille, alarmcentrale,… )
  • Custome build analyse rapporten
  • Geo map met recente activiteit
  • Safety features (man-down, Mayday alarm,… )
Veilig en efficiënt
Customer Portal: focus op digitale rapportering 
  • Via de Securitas Customer Portal spendeert u minder tijd aan geschreven rapporten & heeft u meer tijd om de data te analyseren.
  • KPI rapporten/audit rapporten/Contract rapporten/… zijn gemakkelijk bereikbaar via de Securitas Customer Portal wat een efficiënte werkwijze genereert voor interne verwijzingen binnen uw organisatie.
  • Securitas verbind er zich toe om uw data te behandelen als eigen data, dit doet Securitas door Jaarlijkse ISO audits & PEN testen te organiseren en het security level steeds te verhogen.

Waarom de rapporteringstool van Securitas?

De focus op Observeren en rapporteren zit vervat in Securitas’ DNA. Wij trainen jaarlijks meer dan 5.000 bewakingsagenten en zorgen ervoor dat “Securitas Customer Portal” voor geen enkele bewakingsagent een vreemd product is. Zo garanderen we een optimale rapportering en uitvoering van de activiteiten.
En ook:
  • ISO gecertificeerd
  • “Gateway” security met eenmalig paswoord
  • GDPR Compliance
  • 100% Digitale omgeving
  • Interne opsplitsing van data mogelijk binnen uw organisatie.

Wilt u meer informatie?

hgozaseeeiuiqbqvoomvq